Mine.


1 forever
Monday, December 5, 2011 | 11:27 PM | 0 Words

Di setiap pertemuaan pasti akan ada perpisahan …. Namun kadang kala ada perpisahan yang kita redha untuk ia pergi meninggalkan kita .. namun kadang kala begitu payah untuk kita menerima perpisahan …. Setelah segala suka dan duka di lalui bersama2 … setelah tawa riang tersemat di kalbu … ia disentap dengan perpisahan yang amat menyakitkan untuk aku lepas kan …. Andai aku dapat mengundurkan masa pasti aku akan sentiasa berada di saat itu… andai aku dapt memilih siapa yang akan sentiasa berada di sisi aku pasti akau akan memilih kalian semua … andai ku di beri peluang untuk bertemu kalian semua tak akan bibir ku katakana tidak … biar nyawa ku di saat akhir .. melihat dan bermesra buat sementara waktu sudah cukup membuat roh ku pergi dengan aman bersama dengan kegembiraan yang berlinangan denag air mata rindu dan sayang !
Aina,hani,syidi,iju,azrin,zira,bewok air,firdaus,syafiq,wani,asma,mazatul,azam,luqman,amalia,farena,ain sejauh mana korang berada namun korang sentiasa ada didalm hati aku … andai satu hari nanti di antara kita ada yang pergi dahulu aku harap ingt lah saat2 indah team kite ni k !!! andai satu hari nanti kita sudah tidak berhubung ingat lah akan kenangan yang kita lalui bersama2 …. Sejauh mana kita berada aku harap perkataan “bedah sendat” akan sentaisa jadi kenangan kita k !!!! aku syg korang semua !!





-Past- | -New-