Mine.


Wednesday, February 27, 2013 | 5:21 AM | 0 Words
                       

BUKU BARU 2013 ..... 

              PUHHH PUHHH PUHHH PUHHH .... gile babi berhabuk blog aku .. hahaahha almaklum la dh lame sgt x take care pasal blog memblog ni .. ehhehehe ... biase la pas mase fom5 dh mmg x bukak terus .. sibok study kod unt SPM  .. tapi Alhamdulillah SPM is over now ! dh x jadi budak2 sk dh ~ hehehe ~ tapi rindu gile la nk sk balik ~ ingtkn x sekolah ni best gile .. p makin boring ade la .. after SPM ni aku ingtkan nk keje la mane2 ... p haram .. bgun tido kul 5,6 petang .. dh mane x nyer , malam kelua lepak sampai kul 4,5 pagi ~ kdg2 tu x balik rumah ! ape cer ?  kan ? mcm2 la kehidupan remaja aku ni hehehe ~ tapi x pe tu semue pengalaman aku ~ mane nk cari kan ? so kalu nk cite bab2 kwn2 ni ... mmg x akan cukup la nk cerita satu2 kan .. p g tu la .. kawn2 aku ni semue ade sifat die org masing2 .. kalu nk di gambar kan mmg susah ape tah lagi menulisnye kan adui lagi la ~ ehhehehehe ..

tapi ape2 pon kwn2 yg aku ade skrg cukup membahagiakan aku ~ happy la kalu ddk ngn die org lupe masalh2 aku yg bermain di kepala otak ni .. heheheh ~ 

                                                                        F.R.I.E.N.D
 (F)ight for you ! (R)espect you ! (I)nvolve you ! (E)ncourage you ! (N)eed you ! (D)eserve you ! (S)ave you !

mcm2 gaya mcm2 perangai setiap seorg .. walu apa terjadi kami bersama .. kemana jua sentiasa bersatu .. jika tidak pasti ada yg tersinggung .. perkara biasa kami kan keluarga .. sakit , ketawa , menagis , menggila semua itu kami harus bersama .. tida rahsia antara kami ~ andai yg ada terguris hati kami ubatinya bersama .. susah senang akan kami saling bantu membntu .. itu lah kami sahabat  ~ mereka sahabat mereka keluarga mereka lah teman hidup mereka lah kemana saja ~


Begitu sepinya hidupku tanpa kehadiran dirimu disisiku .
Begitu gelapnya hidupku tanpa cahaya yang menerangi diriku yang diterangi oleh dirimu .
Dan begitu sedihnya hidupku tanpa kebahagiaan dirimu .
Rasa keseorangan pabila tidak bersamamu .

Setiap masa ku merindui dirimu .
Setiap masa ku doakan kebahagiaan dirimu .
Setiap masa ku berharap kepadamu .
Dan setiap masa jugalah ku menunggu dirimu .

Tanpa kehadiran dirimu dalam hidup ku , aku tidak mengenal erti dunia .
Tanpa kehadiran dirimu dalam hidup ku , aku tidak mengenal erti kasih sayang .
Dan tanpa kehadiran dirimu dalam hidup ku jugalah , aku tidak mengenal erti PERSAHABATAN .

Setelah kau hadir dalam diriku ,
Akhirnya aku berjaya keluar dari kepompong kegelapan .
Bebas terbang seperti rama-rama yang cantik .
Bebas terbang kesana-sini

Sekarang , aku sedar bahawa aku tidak bersendirian .
Sekarang , aku sedar kau bersama diriku .
Dan sekarang juga , aku sedarbahawa kau yang terbaik dalam hidupku .

Terima kasih kawan .
Betapa dalamnya sayangku terhadap dirimu .
Betapa dalamnya kasihku terhadap dirimu .


Kawan .
Kau adalah HADIAH yang terbaik yang pernah aku terima .
Kau adalah PENERANG dalam kehidupanku .
Kau adalah KEGEMBIRAAN dalam kesedihanku .

Terima kasih SAHABAT .
Terima kasih .

Sejujurnya , aku menangis apabila menaip entri ini .
 Aku sayang kau semua .

*lap2 air mata sob#*






-Past- | -New-