Mine.


mENgHiTuNG hArI
Friday, March 15, 2013 | 1:36 PM | 0 Words



setelah sekian lama menunggu akhirnya hari2 yang d tunggui2 olehg semua calon2 SPM 2012  akan kunjung tiba x lama lagi ... segala ilmu yang kita timba selama ini akan menunjukkan hasilnya x lama lagi ... nervous gile ni beb !! x tau la nk buat cm mane ... aku dh buat yg terbaik dh .. x tau la cm mane nanti ~ T.T just berserah dh ni ... tarikh aku pon x sure ade yang kate 20.2.2013 ade yang kata 21.3.2013 .. yang mane satu aku x tau .. p nk x nk aku kene p ambik jugak result tu ! huuuuuuu !! P menyesal jugak sikit2 sb aku study pon yang ado je mase fom 5 .. ALASAN  ala lambat lagi bulan 7 aku study la ... ala alamabt lagi .. tup2 dh nk exam baru la bergoyang dunia nk study .. lepas tu stat la eh yg ni aku x study lagi .. eh yg ni pon belom lagio ... tengok2 jam dh kul 4 nk x nk kene la tido .. bgun2 bukak buku dulu buat latihan .. sampai sk x pandang kiri kanan kumpe meja terus dudk sampai la org panggil masuk dewan .. sebelom masuk dewan aku la lambat sekali masuk ! ahhahahahah !!! dalam dewan doa x putus2 bace ! g tu la al kisah nyer ! 

btw aku just hope semue credit la ... asal boleh masuk U pon ok lah ! dari x masuk langsong ! harap sgt dapat masuk U ! aku nk ambk cos ape skrg tgh pening kepala ! adooiii !!! cos semue mencaba kerjaya masa lepas kelua U nanti ! terlampau banyak persaingan la ! kalau ambk kos tu nanti susah pulak nk cari nama di dunia yng penuh dengan persaingan ! tapi adat la tu kan ! huhuhuhu !! kene fikir masak2 ! tapi ape2 pon nanti ! kene terima dengan hati yng terbuka la ! x de ape2 yang aku harapkan nanti result aku dpt menggembirakan hati mak ayah aku tu pon dh ok ! 

SPM SPM SPM ! mengharap sesuatu yang ajaib  terjadi  !! ahhaahhaha !!! 





-Past- | -New-