Mine.


TANGISAN HATI LUKA LARA
Tuesday, March 26, 2013 | 2:31 PM | 0 Words



4.45 pagi ,27,3,2013 .... aku masih belom terasa nk tidur .. bayangan minda aku sentiasa bermain dengan insan2 yang aku syg ~ setiap saat setiap detik dan setiap langkah aku sentiasa memikirkan dia ~ amat tersiksa bila aku begini ~ malam ni aku tengok bulan ... cantik bulan tu ~ bulan tu la saksi bahawa betapa aku syg , cinta kepada mu .. aku dh x tau nk buat apa lagi .. setiap kali terlihat wajah mu pasti geruman rindu bermain di genap hati ku ~ saat2 bahagia malam itu sumpah aku x leh lupa ~ bagai kehadiran mu dalam hidup ku menyempurnakan hidup aku ~ setiap hari aku merindui saat2 itu ~ setiap hari aku menatap wajah mu .... menghitung hari dalam kepahitan masa yang semestinya menyakitkan jiwa ku melihat kamu di hadapan ku ~ tak mampu unt aku ungkapkan rasa syg dan rindu apabila melihat mu didepan ku ~ senyum mu tawa mu manja diri mu membutkan aku terjatuh dalam lautan hati mu yang kekeringan unt aku ~ kesakitan itu aku pendam dan diam bertemankan buku hati ku yang setiap hari aku luahkan padanya ~ 

tidak tahu bila akan datang detik masa dan ketika aku bisa merasakan disayangi oleh diri mu itu ... melihat diri mu bahagia bersama sidia yg kamu sayangi membuatkan aku pasrah akan perasaan ku yg menaruh kehadir mu dalam segenap kasih dan sayang d jiwa ku yang menyayangi mu setiap masa dan waktu ~ 

namun mungkin itu hanya angan ku yang hanya mampu aku tulis dan sebarkan pada bayu lautan luas dan aku berharap setiap apa yang ditulis akan mendakap d hatinya ... namun hati ku kini sudah terjatuh dilautan dalam .. kekecewaan ku kini amat pedih .. menungu aku berjaya dihati mu ~ 

biar lah ... aku pasrah akan keadaan sebegini rupa ~ apa yang aku mahu adalah dia hidup dengan bahagia ~ aku doa kan yang terbaik kepada mu wahai pujaan hati ~ ilysm <3 pintu hati ku sentiasa terbuka untuk diri mu ~












-Past- | -New-