Mine.


HARGAILAH INSAN BERNAMA 'SAHABAT'
Monday, April 22, 2013 | 1:13 PM | 0 Words


saat ni seriously aku rindu gile2 buddys aku ! so sad mehh ! ramai yang kene p PLKN BODOH tu ... ade yang dh susah nk jumpe sb exam la ape la .. so sad .. dh x mcm dulu lagi ~

semue dh buat hal masing2 .. pas ni x tau la kalu masing2 dh p sambung belajar tah bile pulak boleh lepak2 cm zaman2 kegemilangan dulu T.T mmg betol setiap yang bermula akan berakhir tapi aku berharap bia lah berakhir dengan kebahagiaan ~

hariagi lah sahabat anda ketika ini .. sb sahabat adalah segalanya .. mereka senyum kita .. mereka sedih kita .. mereka segalanya kita ..

mencari kawan senang umpama melambai angin .. namun mencari sabahat sejati dunia akhirat bukan semuda melambai angin di awan .. sukar untuk mendapatkan itu ..

siapa meraka jagan di soal itu sudah takdir mereka begitu ... terima mereka seadanya .. kita tidak sempurna .. saling mermelukan sabagai sahabat ..

hanya satu dimana kita kawan itu adalah penting ... tapi lebihkan penting itu untuk ibu bapa mu kawan .. kerana ibu dan bapa mu adalah segalanya !

hargai sahabat anda ketika mereka di sisi ... hargai sahabat bukan kawan ..


-Past- | -New-